NAUCZANIE WPROST

Ostatnio Rosenshine i Stephens (1986) użyli nazwy nauczanie wprost (explicit instructioń). Jeśli nawet nigdy nie analizowaliśmy tego modelu, to i tak po2;naliśmy niektóre jego elementy. Uwzględnia on te same przesłanki, na których opie­rali się dorośli, ucząc nas kiedyś jazdy na rowerze, czyszczenia zębów, serwu, opisywania zadanego do domu eksperymentu biologicznego, rozwiązywania równań algebraicznych. Model taki stosuje się w celu zwalczenia lęku przed lataniem odrzutowcem albo żeby pomóc rzucić palenie. Nie jest to skom­plikowany model; można opanować go w dość krótkim czasie. A jednocześ­nie „musi” znajdować się w repertuarze dydaktycznym początkującego nau­czyciela.

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.