NAUCZYCIEL BEZ DOŚWIADCZENIA

Nauczyciel, który nie ma jeszcze doświadczenia w posługiwaniu się tym modelem, i doświadczenia tego nie mają jeszcze jego uczniowie, może w pier­wszej chwili uznać, że model się nie sprawdza. Zespołowa struktura nagród zdezorientuje uczniów; protestować mogą też rodzice. Z początku uczniowie mogą nie być wcale zachwyceni możliwością wspólnego z kolegami zajmowa­nia się materiałem nauczania w małej grupie. Na koniec nauczyciel powinien opracować i przekazać uczniom pisemną instrukcję dotyczącą celów danej lekcji i sposobu pracy na niej. W instrukcji tej należy zawrzeć:cele lekcji,co uczniowie mają do zrobienia w trakcie pracy w grupach,czas przeznaczony na poszczególne prace i czynności,datę sprawdzianów (w przypadku POZU lub składanki),datę publicznej prezentacji wyników (w przypadku metody badań zespołowych), procedurę oceniania i wystawiania stopni; nagrody indywidualne i grupowe, formę sprawozdań.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.