NIEZALEŻNIE OD METODY

Niezależnie od konkretnej metody i nauczanego przedmiotu w modelu nauczania poszukującego nauczyciel nie przyjmuje dedukcyjnego, ale induk­cyjny tok nauczania. Zamiast, jak to się dzieje w przypadku modelu naucza­nia podającego lub bezpośredniego, podawać uczniom koncepcje i teorie, przedstawia uczniom pytania i problemy i prosi, by sami spróbowali stwo­rzyć własne koncepcje i teorie. Nauczyciel nie naucza wiedzy, lecz ułatwia zgłębianie jej i odkrywanie. By praca taka powiodła się, nauczyciel powinien wiedzieć, czym jest myślenie, jaka jest natura dyskursu i jaką odgrywa on rolę w procesie uczenia się myślenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.