OCENIANIE WŁASNYCH OSIĄGNIĘĆ

Mówiliśmy o tym, jak przydaje się początkującemu nauczycielowi umiejęt­ność samooceny, poddania własnego postępowania pedagogicznego krytycz­nej refleksji. Tej samej rady wypada udzielić uczniom. Nauczyciel może wspomóc uczniowski proces samooceny na różne sposoby. Może więc przed­stawić kryteria, którymi kierują się specjaliści, oceniając osiągnięcia w danej dziedzinie. Pozwoli to uczniom ocenić postępy kolegów i umieścić postępy własne na tle cudzych. Może też dowieść uczniom, że zamiast polegać na sprzężeniu zwrotnym z zewnątrz, powinni kontrolować sami swoje osiąg­nięcia i sami wyznaczać sobie cele.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.