OPRACOWANA WERSJA

Przez ponad dziesięć lat opracowywał swoją wersję uczenia się we współpracy i sprawdzał, czy polepszy ona stosunki między rozmaitymi grupami żydowskimi w Izraelu, zwłaszcza między po­chodzącymi z Europy i z Bliskiego Wschodu. W jednym z eksperymentów przydzielił losowo 33 nauczycieli języka angielskiego do trzech grup szkole­niowych. W pierwszej grupie uczono, jak udoskonalić umiejętności nauczania „równym frontem”. W drugiej grupie uczono posługiwania się techniką opracowaną przez Slavina, nazwaną podwójnym ocenianiem w zespołach uczniowskich (POZU). W trzeciej grupie nauczano wersji Sharanowskiej modelu uczenia się we współpracy, zwanej metodą badań zespołowych (BZ).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.