POSTĘPOWANIE NAUCZYCIELA

Umiejętne posługiwanie się modelem nauczania bezpośredniego wymaga od nauczyciela określonego postępowania na etapie przedlekcyjnym, śródlek­cyjnym i zamykającym. O pewnych związanych z tym sprawach była już mowa, gdy opisywaliśmy inne modele, teraz więc zajmiemy się tym, co w postępowaniu nauczyciela odróżnia ten model od pozostałych.Model nauczania bezpośredniego nadaje się do każdego przedmiotu szko­lnego, najbardziej jednak do treści, których istotą jest zachowanie wykonaw­cze (performance-oriented), a więc takich, jak umiejętności językowe (pisanie czytanie) czy sprawność fizyczna, oraz do nauczania umiejętności stanowią­cych składnik „informacyjnych” przedmiotów, jak historia i nauki przyrod­nicze.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.