PRAWIDŁOWE ZROZUMIENIE

Aby mieć pewność, że uczniowie zaobserwują prawidłowe zachowanie, nauczyciel musi wykonać dokładnie to, o co chodzi. Stare powiedzonko, którym rodzice nieustannie raczą dzieci: „Rób tak, jak mówię, nie tak, jak sam robię”, nie wystarczy nauczycielowi, kiedy próbuje nauczyć ściśle określonych wiadomości lub umiejętności. W każdej dziedzinie ludzkiej działalności spotkamy mnóstwo przypadków nieświadomie popeł­nianych błędów, gdyż źródłem nauki była obserwacja niepoprawnie wykony­wanych czynności. Ważne w tym wszystkim jest to, że jeżeli nauczyciel żąda od uczniów, aby wykonywali coś „prawidłowo”, to musi być pewien, że prawidłowy był pokaz.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.