PRZEBIEG LEKCJI

Model nauczania bezpośredniego składa się z pięciu głównych faz. Po­czątek: stanowi podanie celów (uzasadnienie potrzeby uczenia się przewidzia­nych umiejętności i wiadomości) i wywołanie nastawienia. Potem następują: pokaz danej umiejętności lub wiadomości, ćwiczenia, informacja zwrotna o    poczynionych postępach. Rozbudowane ćwiczenia, których celem jest transfer opanowywanych w klasie umiejętności, zamykają model.  Z wszystkich zaprezentowanych w tej książce modeli model nauczania bezpośredniego wymaga od nauczyciela najbardziej starannej strukturyzacji zharmonizowania poszczególnych elementów środowiska dydakt3’cznego

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.