PRZEDSTAWIENIE CELÓW

Pod pewnymi względami etap ten w modelu uczenia się we współpracy ma podobny przebieg jak w innych modelach. Skuteczny nauczyciel rozpoczyna lekcję od krótkiego przeglądu i przystępnego objaśnienia celów oraz wykazania powiązań lekcji z wcześniej opanowanym materiałem. Ponieważ lekcje w tym modelu często łączą się w jednostkę tematyczną realizowaną dłużej niż przez dzień lub nawet tydzień, a cele są złożone i zróżnicowane, nauczyciele zwykle przykładają do tego etapu szczególniejszą wagę.Kiedy na przykład nauczyciel wprowadza po raz pierwszy ciąg lekcji, które będzie prowadzić metodą badań zespołowych, chętnie poświęca dużo czasu uczniom, aby uniknąć wątpliwości, czy rozumieją, co i w jakim porządku mają robić.

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.