Nauczyciel musi więc rozwiązać nader istotny problem: jak zapewnić skuteczne sprzężenie zwrotne uczniom w licznej klasie? Oto kilka rad: Dostarcz informacji zwrotnej najszybciej jak możesz. Nie jest konieczne, by sprzężenie zwrotne następowało natychmiast, powinno jednak być na tyle bliskie w czasie ćwiczeniom, by uczeń dobrze jeszcze pamiętał swoje czynności. Znaczy to, że nauczyciel, który opatruje wypracowania komentarzami pisemnymi, powinien spieszyć się z oddaniem uczniom poprawionych prac, testy kontrolujące wykonanie powinny natychmiast być sprawdzane, a wyniki podane uczniom, warunki techniczne i organizacyjne zaś powinny do minimum redukować czas oczekiwania uczniów na informacje zwrotne wypowiadane oraz zapisane na taśmach magnetofonowych i magnetowidowych.
Dodane w Styczeń 10th, 2012 przez Izabela Berezowska
ROZWIĄZANIE ISTOTNEGO PROBLEMU

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )