STRUKTURA ŚRODOWISKA

Warunkiem efektywności modelu jest skrupulatne rozpatrzenie każdego dro­biazgu określającego umiejętność lub wiedzę przeznaczoną do nauczania, charakter pokazu, a także rodzaj i harmonogram ćwiczeń. Chociaż pojawia się sposobność, by nauczyciel wspólnie z uczniami określił cele lekcji, to jednak model pozostawia wszystkie decyzje nauczycielowi. Byłoby sprzeczne z intencją twórców modelu, gdyby ukształtowane środowisko dydaktyczne było autorytarne, zimne i ponure. Intencja jest po prostu taka: środowisko ma być ukształtowane z myślą o realizacji zadań i stawiać uczniom wysokie wymagania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.