UCZENIE SIĘ WSPÓŁPRACY

Żadne badanie nie wykazało ujemnego wpływu uczenia się we współpracy na efekty dydaktyczne. Uczenie się we współpracy występuje w rozmaitych odmianach. W związ­ku z tym model uczenia się we współpracy charakteryzują zarówno właś­ciwości występujące we wszystkich wersjach, jak i te, które zmieniają się w zależności od przyjętego rozwiązania. W dalszych partiach rozdziału omó­wimy jedne i drugie. Po zarysowaniu modelu gruntowniej zajmiemy się efektywną lekcją zbudowaną według modelu uczenia. System nagród opierał się na indywidualnych dokonaniach i postępach, a dydaktyczna struktura nagród — na rywalizacji między uczniami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.