W OGÓLNYCH ZARYSACH

Nauczanie poszukujące nie powiedzie się, jeśli nauczyciel i jego uczniowie nie opanowali techniki dyskutowania i jeżeli w klasie nie wy­tworzyły się normy umożliwiające otwartą i szczerą wymianę myśli. Na początek omówimy w ogólnych zarysach nauczanie poszukujące i dy­skusję oraz procesy poznawcze, których kształtowaniu służy jedno i drugie. Potem odwołamy się do badań, na których wspiera się teoria nauczania poszukującego. Na koniec powiemy, co powinien robić nauczyciel, gdy stara się wypracować własną wersję nauczania poszukującego, i podamy szczegóło­we wskazówki, jak prowadzić w klasie efektywną dyskusję. Będzie też mowa, jak bardzo ważne jest wykształcić uczniów na czynnych uczestników systemu klasowego dyskursu i jak początkujący nauczyciel może zmienić niektóre z powszechnie występujących w szkołach nieefektywnych schematów dysku­towania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.