WIĘKSZOŚĆ PRZYPADKÓW

Naprowadzaj, podpowiadaj, wskazuj. Na przykład: „Pamiętamy, że prezydentem w 1828 roku był bohater wojny z 1812”.Utrzymuj ucznia w poczuciu odpowiedzialności. Na przykład: „Dziś rzeczywiście nie umiałeś opowiedzieć o prezydencie Jacksonie, ale idę o za­kład, że kiedy jutro cię spytam, będziesz wiedział”. W większości przypadków najlepiej łączyć pozytywne sprzężenie zwrotne z negatywnym. Na przykład: „Świetnie poradziłeś sobie z dobieraniem orze­czeń do podmiotów, z wyjątkiem przypadku, kiedy podmiot był domyślny”. Albo: „Ustawiając się do uderzenia, trzymałeś rakietę prawidłowo, zbyt jednak obciążałeś lewą nogę”. Albo: „Cieszę się, kiedy zabierasz głos, jednak ostatnim razem trzykrotnie przerywałeś Andrzejowi jego wypowiedź”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.