WSPOMAGANIE TRANSFERU

Z wszystkich tych badań wynikają trzy kluczowe zasady:skuteczność pokazu wymaga od nauczyciela pewności, że wszystkie elementy demonstrowanego zachowania są przedstawione dokładnie i po­prawnie,warunki, w jakich przeprowadza się pokaz, mają umożliwić uczniowi wyraźne uświadomienie sobie tego, co się dzieje,objaśnienia i dyskusja w trakcie pokazu korzystnie wpływają na póź­niejsze osiągnięcia ucznia.Istotną właściwością modelu nauczania bezpośredniego jest posługiwanie się ćwiczeniami praktycznymi, takimi zwłaszcza, które wspomagają transfer. Ta akurat kwestia była na szczęście intensywnie badana, dzięki czemu można korzystać z mocnego oparcia teoretycznego.

 

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.