ZACHOWANIA KOOPERACYJNE

Tak charakterystyczne dla XX wieku problemy globalne i złożoność instytucji społecznych wymagają od ludzi szerokiej współpracy. W efekcie większość z nas ceni zachowania kooperacyjne i sądzi, że powinny one stać się ważnym celem edukacyjnym. Potrzebę szkolnych zajęć pozaprogramo- wych, takich jak sporty drużynowe, kółka dramatyczne i muzyczne, uzasad­nia się takim właśnie dążeniem. A co można powiedzieć o zajęciach lekcyj­nych? Czy pewien rodzaj czynności charakterystyczny dla uczenia się we współpracy wpływa na postawę uczniów wobec współpracy i zachowanie kooperacyjne?Zespól Shlomo Sharana z Uniwersytetu Tel-Awiwu (1984) poszukiwał odpowiedzi na to pytanie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.