ZAKŁADANE EFEKTY

Jak pamiętamy, wiedza deklaratywna jest wiedzą ucznia o    czymś, a proceduralna — jak coś zrobić. Model nauczania bezpośredniego został zaprojektowany z myślą o uczeniu się wiedzy proceduralnej koniecznej do opanowania prostych i złożonych umiejętności oraz o uczeniu się silnie ustrukturowanej wiedzy deklaratywnej, której nauczać można krok po kro­ku. W przeciwieństwie do modeli już opisanych, które głównie służyły przy­swajaniu wiedzy deklaratywnej, model nauczania bezpośredniego przydaje się do nauczania umiejętności.Zestawienie celów  pozwala łatwo zauważyć różnice. Na przy ki ad w pierwszym zestawie wymaga się od ucznia znajomości reguł gry w hokeja.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.