ZASTOSOWANA METODA

Kiedy stosuje się metodę badań zespołowych, nauczyciel musi być zawsze „pod ręką”, aby pomagać w odbieraniu materiałów dydaktycznych. Na tym etapie lekcji łatwo nauczy­cielowi popaść w przesadę. Zbyt dużo interwencji i nieproszonej pomocy przeszkadza tylko uczniom i odbiera okazję wykazania się inicjatywą i samo­dzielnością. Z drugiej strony jeżeli nauczyciel stwierdzi, że uczniowie pogubili się lub nie są w stanie podołać zadaniu, musi zająć się zespołem i udzielić uczniom pomocy.Podkreślaliśmy, że w przypadku każdego opisanego dotąd modelu ważne jest, aby procedury kontroli były zgodne z celami lekcji i ogólnym jej charakterem. Na przykład jeśli nauczyciel posługuje się modelem nauczania podającego, aby pomóc uczniom opanować wiedzę i umiejętność krytyczne­go myślenia, sprawdzian powinien zawierać zadania kontrolujące zapamięta­nie oraz zadania wymagające wyżej zorganizowanego myślenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.